צוות

פרופ’ איגור ורנר, ראש המרכז

איגור מ. ורנר הוא פרופסור אמריטוס (2021) וראש מרכז לחינוך לרובוטיקה וטכנולוגיה דיגיטלית של הטכניון בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה. בעל תואר M.S. במתמטיקה, .Ph.D. במערכות תיב”ם ותעודת הוראה בטכנולוגיה. תחומי העניין המחקרי שלו כוללים חינוך טכנולוגי והנדסי עם דגש על עיצוב סביבות למידה, למידה חווייתית והקשרית, רובוטיקה וטכנולוגיה דיגיטלית, אינטראקציה בין סטודנט לרובוט, אימון מרחבי, מודלים ואנלוגיות, חינוך באמצעות תרגול חוויתי עם רובוטים בסביבה פיזית, וירטואלית ורבודה, חינוך בתכן והדפסת תלת מימד ומערכות תחבורה חכמות.

______________________________________________

ד”ר דן קופרמן, מנהל המרכז

דן קופרמן הוא מנהל המרכז, עמית מחקר חבר ומרצה נלווה בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון. הוא בעל תואר .B.Sc. בהנדסת מכונות ותארי M.A ו .Ph.D בחינוך טכנולוגי. תחומי המחקר שלו כוללים תכן הנדסי בהשראה ביולוגית, פיתוח חשיבה אנלוגית, חינוך הנדסי עם דגש על טכנולוגיות חדשניות, רובוטיקה חכמה ואינטרנט של הדברים.

 

______________________________________________

ד”ר אלכס פולישוק

אלכס פולישוק הוא עמית מחקר בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון ומנהל מרכז גלפנד לבניית מודלים, רובוטיקה ותקשורת במוזיאון מדעטק למדע, טכנולוגיה וחלל בטכניון. בעל תואר .M.Sc. בהנדסת אוטומציה, .Ph.D. בחינוך מדעי וטכנולוגי ותעודות הוראה בטכנולוגיה ומדעי המחשב. תחומי המחקר שלו מתמקדים בהערכת למידה בסביבות רובוטיקה, אינטראקציה בין תלמיד לרובוט, טיפוח מיומנויות חשיבה וחינוך למחוננים. הוא מלמד רובוטיקה ומדעי המחשב לתלמידי תיכון, יסודי, חטיבה ותיכון.

 

______________________________________________

ד”ר סרגי גמר

סרגיי גיימר הוא המהנדס הראשי של המעבדה לרובוטיקה קוגניטיבית בפקולטה להנדסת תעשייה וניהול בטכניון. בעל תואר M.S. בהנדסת חשמל ותואר Ph.D. בחינוך מדעי וטכנולוגי. תחומי המחקר שלו הם ברובוטיקה חינוכית עם התמקדות בפיתוח של סביבות פיזיות, וירטואליות ורבודות, מעבדות מרוחקות והכשרת מיומנויות מרחביות באמצעות תרגול בתכנות והפעלת מניפולטורים של רובוטים.

______________________________________________

מר משה גרינהולץ

משה גרינהולץ הוא דוקטורנט בפקולטה לחינוך מדע וטכנולוגי ורכז מסלול מכונות תעופה במכללה הטכנולוגית של חיל האוויר. בעל תואר .B.Sc. בהנדסת אווירונאוטיקה ו M.A בחינוך מדעי וטכנולוגי. תחומי העניין המחקריים שלו הם בחינוך לתכן הנדסי ובשילוב חקר ותכן הנדסי. המחקר שלו מציע גישה חדשנית ללימוד תכן הנדסי לתלמידי תיכון במגמת מכניקה ותעופה.

 

______________________________________________

גב’ לאורה לוין

לאורה לוין-בקארי היא מרצה ויועצת בחינוך להדפסת תלת מימד ודוקטורנטית בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון. המחקר בו היא עוסקת מתמקד בפיתוח חשיבה אנליטית ומיומנויות מתמטיות יישומיות דרך למידה התנסותית בתכן והדפסת אובייקטים בתלת מימד. היא המייסדת והמנהלת של קרן אלון לחינוך המקדם אינטגרציה של הדפסת תלת מימד.

______________________________________________

מר הוברט פרז

הוברט פרז הוא דוקטורנט בינלאומי מקוסטה ריקה העורך את מחקר התיזה שלו בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון. המחקר שלו עוסק בחינוך טכנולוגי הנדסי המתמקד במעורבות בלמידה, חשיבה אינטגרטיבית, סביבות למידה פיזיות ווירטואליות ושיטות להוראת רובוטיקה וטכנולוגיות דיגיטליות.

______________________________________________

מר טל רום

טל רום הוא מהנדסת מכונות העוסק בפיתוח תוכנות CAD בסניף חיפה של PTC ישראל, בעל תואר M.Sc. בחינוך טכנולוגי הנדסי מהפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון. תחומי העניין שלו בחינוך הם בלימוד מערכות הנדסיות דינמיות באמצעות האינטרנט של הדברים ומציאות רבודה.

______________________________________________